Webshop podrška

Prikaži kontakte i radno vrijeme centra:

Moja košarica 0

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Najčešće postavljena pitanja (FAQ)

BAUHAUS.HR Webshop

Može li se naručena roba platiti pouzećem?
Da. Za sve narudžbe vrijednosti niže od 15.000kn možete izabrati plaćanje pouzećem.

Kako mogu saznati cijenu dostave za željeni proizvod?
Točnu cijenu dostave za Vašu narudžbu možete saznati pri prolasku kroz blagajnu Webshopa nakon unosa željene adrese dostave. Cijena dostave se izračunava prema ukupnoj težini pošiljke i prema odredištu. Cjenik i detaljnije informacije možete naći na stranici Dostava

Mogu li se svi proizvodi iz BAUHAUS asortimana kupiti preko interneta?
U našem Webshopu možete kupiti veliki broj proizvoda, no za kompletan izbor proizvoda, kao i za ugovaranje pojedinih usluga molimo posjetite neki od naših prodajnih centara u Hrvatskoj.

Dostavljate li pošiljke po internet narudžbama u cijelu Hrvatsku i u kojem roku?
Da, dostava se vrši u pravilu u roku tri do četiri radna dana na odredišta u kopnenoj Hrvatskoj, a dostava na otoke može potrajati dulje ovisno o rasporedu vožnje trajekata.

Mogu li dobiti račun na tvrtku (R1) za kupovinu u Webshopu?
Možete - prilikom prolaska kroz blagajnu Webshopa u rubrici "Podaci o kupcu" izaberite DA u polju tvrtka, nakon čega unosite naziv tvrtke i OIB koji će biti ispisani na računu.

ProfiCard

Gdje mogu podnijeti zahtjev za izdavanje ProfiCard kartice?
Vrlo jednostavno: ovjerenu i potpisanu pristupnu izjavu predajte u bilo kojoj od naših poslovnica gdje ćete već nakon par dana moći podignuti kartice i odmah koristiti pogodnost popusta. Pristupnu izjavu možete dobiti u bilo kojoj od naših poslovnica na glavnim informacijama ili je skinuti s naše  ProfiCard internet stranice.

Tko može dobiti ProfiCard karticu?
PROFI CARD kartica na raspolaganju je svim obrtnicima i pravnim osobama.

Koje pogodnosti donosi ProfiCard članstvo?

  • Popust od minimalno 5%
  • Kupnja na odgodu
  • Dodatne kartice za Vaše djelatnike

Mogu li se ProfiCard pogodnosti ostvariti u BAUHAUS.HR webshopu?
U našem webshopu možete koristiti pogodnost popusta sukladno stopi koju ste postigli. Pogodnost kupnje na odgodu nije moguće koristiti kod webshop kupnji.

Najam prikolica

Koje su prikolice raspoložive za iznajmljivanje?
BAUHAUS nudi prikolice nosivosti od 480 kg, najveća dopuštena masa vozila 650 kg. Molimo obratite pažnju na činjenicu da za vožnju automobila s prikolicom morate imati odgovarajuću vozačku dozvolu.

Kolika je naknada za iznajmljivanje prikolice?
Najam prikolice za prijevoz robe kupljene u BAUHAUS-u je besplatan. U tom slučaju morate samo ostaviti kauciju / jamčevinu u vrijednosti od 1.000 kn. Prilikom najma prikolice, bez kupovanja proizvoda u BAUHAUS-u, najam za jedan dan iznosi 150 kn, a jamčevina 2.000 kn.

U kojem trajanju je moguće iznajmiti prikolicu?
Za prijevoz robe kupljene kod nas možete iznajmiti prikolicu koliko je potrebno za transport proizvoda do Vašeg doma. Iznajmljivanja traje 24 sata.

 

Jamstva

Na koji način mogu dokazati da još uvijek imam pravo na jamstvo?
Jednostavno donesite neispravan uređaj i pripadajući račun u najbliži prodajni centar. Pravo na jamstvo možete ostvariti u svakom BAUHAUS prodajnom centru u Hrvatskoj – neovisno o tome gdje ste uređaj kupili.

Što ako je uređaj još pod jamstvom, a pokazuje uobičajene tragove upotrebe?
Tragovi upotrebe uređaja u pravilu ne utječu na pravo na jamstvo. Ipak, jamstvo se ne odnosi na nedostatke, ukoliko postoje tragovi korištenja koji proizlaze iz neprikladne upotrebe ili neodržavanja uređaja.

 

Najam strojeva

Koje strojeve mogu unajmiti u BAUHAUS-u?
Možete unajmiti strojeve i uređaje za radove u vrtu, građevinske radove, unutarnje uređenje te čišćenje. Na glavnim informacijama ili na odjelu PROFI DEPOT možete doznati koji su uređaji raspoloživi za najam u Vašem BAUHAUS prodajnom centru.

Moram li platiti kauciju / polog kod najma strojeva?
Kod iznajmljivanja uređaja morate platiti kauciju / polog, a iznos kaucije različit je za svaki uređaj. Kaucija se plaća isključivo u gotovini. Detaljne informacije dobit ćete na glavnim informacijama u Vašem prodajnom centru.

Na koliko dugo mogu unajmiti uređaj? Je li trajanje najma vremenski ograničeno?
BAUHAUS Vam nudi različite tarife ovisno o trajanju najma: dnevna tarifa (24 sata), vikend tarifa (od petka u 13 sati do ponedjeljka u 10 sati) i štedna tarifa (naredni dan). Na ovaj način imate punu fleksibilnost. Trajanje najma nije vremenski ograničeno, no prilikom unajmljivanja morate unaprijed ugovoriti termin za vraćanje stroja i platiti puni iznos najma.

Tko je odgovoran ako se stroj pokvari?
Unajmljeni stroj potrebno je koristiti u skladu s njegovom namjenom, pažljivo, prema uputama za upotrebu i dobivenim sigurnosnim uputama. Kupac je odgovoran za oštećenja na stroju u skladu sa zakonskim propisima.

 

Poklon bon

Mogu li BAUHAUS poklon bonom kupovati robu na internetu?
Naše poklon bonove možete iskoristiti isključivo u našim prodajnim centrima.

Mogu li poklon bonove iz inozemstva iskoristiti u Hrvatskoj?
Inozemne poklon bonove potrebno je iskoristiti u jednom od prodajnih centara u državi gdje su oni kupljeni.

 

Usluga montaže

Što je usluga montaže?
BAUHAUS usluga montaže podrazumijeva pouzdano i stručno izvođenje velikog niza radova montaže i ugradnje po fiksnoj cijeni. Prilikom izvođenja radova i dodatnih usluga BAUHAUS usko surađuje s iskusnim lokalnim obrtnicima i majstorima iz svih potrebnih područja izvođenja radova. Iskusni su majstori osnovni element BAUHAUS filozofije kvalitete.

Odnosi li se usluga montaže isključivo na proizvode kupljene u BAUHAUS-u?
Usluga montaže služi za montiranje, instaliranje i postavljanje isključivo proizvoda kupljenih u BAUHAUSU.