Zatvori pretragu

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Jeste li sigurni da želite ukloniti proizvod iz košarice?

Da Ne

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas

Kada vam je potrebna pomoć

Imate li pitanja u svezi s Vašom narudžbom u BAUHAUS-u Ili se želite žaliti na proizvod? BAUHAUS Podrška će vam pomoći s Vašim pitanjima o proizvodima, našim uslugama i djelatnostima. Uvijek se trudimo biti bolji, stoga ako niste zadovoljni, pozivamo Vas da nam javite povratne informacije.

Obratite se BAUHAUS Webshop podršci

Telefon: 0800 4411 (za pozive iz inozemstva 00385 1 5599 970)

E-pošta: podrska@bauhaus.hr 

Radno vrijeme webshop korisničke podrške: ponedjeljak-petak 08:00 do 16:00

Reklamacije

Ako imate primjedbe na proizvod, molimo Vas da nam pošaljete e-poruku sa slikom proizvoda ili oštećenja i broj Vaše narudžbe na adresu e-pošte: reklamacije@bauhaus.hr.

Oštećenja pri transportu

Nažalost, ponekad se događa da se roba ošteti na putu do Vas. Da bismo bili u mogućnosti nadoknaditi Vam štetu nastalu pri transportu, trebali biste je što prije prijaviti, a najkasnije u roku od pet dana od dana primitka pošiljke. Pošaljite nam e-poruku s brojem narudžbe, kratkim opisom i slikom oštećenja na adresu e-pošte: reklamacije@bauhaus.hr. Nakon toga ćemo u najkraćem mogućem roku utvrditi štetu i dogovoriti zamjenu ili nadoknadu štete.

Za brze odgovore i pomoć o BAUHAUS proizvodima i uslugama kontaktirajte nas telefonski na brojeve naših prodajnih centara.

 Kontaktirajte najbliži prodajni centar

Uz brojeve telefona, na stranicama prodajnih centara naći ćete i adrese e-pošte i radno vrijeme.

Naši informativni centri za kupce stoje Vam na raspolaganju svaki dan tijekom radnog vremena poslovnica.


Vaše mišljenje nam je važno

Da bismo našu uslugu još više približili Vašim potrebama, važno nam je Vaše mišljenje! Svakako nam pišite, bez obzira radi li se o pohvalama, kritici, poticajima ili pitanjima. Molimo koristite ovaj kontakt formular ili nam jednostavno pišite na adresu: usluga@bauhaus.hr

* Obavezna polja