Održivi razvoj

Održivo poslovanje temelj je budućnosti

Jedna od BAUHAUS-ovih najvažnijih zadaća je održivo poslovanje: stručnjak za radionicu, kuću i vrt preuzima odgovornost. Za tvrtku. Za okoliš, društvo i održivi dom.

Sa svojom strategijom održivosti, BAUHAUS pridonosi uređenijoj budućnosti. U suradnji s kupcima, dobavljačima, zaposlenicima i stručnjacima tijekom proteklih godina na temelju brojnih razgovora formulirani su ciljevi i odlučene mjere kako bi se tvrtka pozicionirala kao održiva i okrenuta budućnosti. Ova strategija održivosti također je ugrađena kao središnja komponenta u izjavi o misiji i viziji poduzeća te se redovito odražava i dalje razvija sa svim odjelima.
 
BAUHAUS-ova strategija održivosti dijeli se na sljedećih šest područja:
proizvodi i lanci opskrbe
kupci i tržište
logistika i zgrade
upravljanje poduzećem
zaposlenici
regija i društvo
 
Više informacija o BAUHAUS-ovoj strategiji održivosti možete pronaći na području održivosti u BAUHAUS Njemačka.
 
 
 
 

Proizvodi

Ekološki prihvatljivi proizvodi i transparentni lanci opskrbe

Brinemo se za bolji i održiviji život tako što ćemo našim kupcima omogućiti ekološki prihvatljiv i zdrav dom kroz naše proizvode i usluge. Kako bismo to opravdali, kontinuirano ispitujemo naš asortiman proizvoda uz ekološki prihvatljivije alternative. Održivost kod proizvoda može se prepoznati zahvaljujući renomiranim oznakama, npr. FSC® ili PEFC kako bi se osiguralo održivo upravljanje šumama i europsku Bio oznaku za pridržavanje ekoloških standarda u asortimanu biljaka. U obzir smo uzeli i transport proizvoda. Primjerice, BAUHAUS zagovara višekratni transportni sustav diljem Europe u prijevozu biljaka kako bi se izbjegao plastični otpad i na taj način očuvali resursi.

Okoliš

Energetski učinkovita gradnja prodajnih centara

Okoliš želimo zaštititi svugdje gdje je to moguće i s ekonomskog stajališta smisleno – to se naravno odnosi i na izgradnju naših prodajnih centara: jedan od naših stalnih ciljeva je štedljiva potrošnja raspoloživih resursa. Ozelenjivanje krovova, zone s prirodnim dnevnim svjetlom i učinkovita LED rasvjeta za naše reklamne sustave standardna su oprema u svim novim prodajnim centrima. Korak po korak obnavljamo i naše starije zgrade. Pravo mjerilo za budućnost je prodajni centar u Heidelberg Bahnstadt. Ovaj BAUHAUS prodajni centar prva je pasivna kuća te veličine u Njemačkoj s površinom od 22.000 kvadratnih metara. Naše kupce također potičemo na uštedu struje: u prodajnim centrima u Ljubljani i Bremenu instalirane su naše prve stanice za punjenje električnih vozila. No to nije ni izbliza sve što činimo za okoliš: BAUHAUS uvijek iznova pokreće ekološke akcije. Tako je došlo primjerice i do akcije sadnje stabala tvrtke LOGOCLIC, našeg dobavljača kvalitetnog laminata, parketa i panela: za svaki prodani paket proizvoda tvrtke LOGOCLIC, BAUHAUS je zasadio jedno stablo.

Angažman

Pitanje odgovornosti

Posebno su u domeni angažmana za društvena pitanja traženi dugoročni partneri, i to oni koji će kontinuirano pomagati, ali i spontano uskočiti ukoliko se ukaže potreba. Upravo je takav naš pristup. Naš društveni angažman počinje izravno pred vratima prodajnih centara: oni u manjim razmjerima pomažu svojoj neposrednoj lokalnoj zajednici. Rado podupiremo i humanitarne ustanove te druge dobrotvorne organizacije kao i škole i vrtiće. I na državnoj razini postavljamo mjerila: u 2013. te 2014. godini smo primjerice izašli u susret svim stanovnicima u poplavom ugroženim područjima te im ponudili poseban popust pri kupnji proizvoda u svim našim prodajnim centrima do kraja godine. Ujedno smo raznim udrugama donirali brojne potrebne proizvode, od gumenih rukavica i čizama do lopata, kutija i čamaca.

Zaposlenici

Obuka i usavršavanje s dobrom perspektivom

Za naš uspjeh u prvom su redu zaslužni naši zaposlenici. Temelj naše priče je njihova motivacija, kompetentnost i zadovoljstvo. Stoga nam je posebno značajno njihovo usavršavanje i razvoj. Veliku energiju ulažemo u obuku mladih zaposlenika. Nakon uspješnog okončanja obuke nudimo dobre mogućnosti za nastavak posla, čime mladi ljudi dobivaju šansu za uspješnu budućnost. Poticanje talenata i menadžerskih osobina kod nas je jednako važno kao i stalno stručno usavršavanje zaposlenika. Zahvaljujući našem opsežnom internom programu obuke, našem osoblju se otvaraju izgledne perspektive za budućnost. Angažirani zaposlenici mogu ciljano razvijati svoje kompetencije te primjerice napredovati sve do vodećih položaja.

Pomažemo pčelama

BAUHAUS angažman za pomoć pčelama

Pored uloge proizvođača meda pčele imaju i ogromno ekonomsko i ekološko značenje: Od 100 biljnih vrsta koje sačinjavaju 90 % globalne proizvodnje hrane, njih 71 oprašuju upravo pčele. 4.000 povrtnih sorti ovise isključivo o pčelama. Smanjenje životnog prostora s ponudom hrane, promjena klime, bakterije i paraziti ili kemijski pesticidi su neki od razloga zašto mnoge pčele odumiru. Zbog toga se BAUHAUS aktivno angažira u zaštiti pčela i insekata. U našem asortimanu možete naći alternativne proizvode, koji ne štete pčelama i kukcima, već im štoviše i pomažu. Na taj način svatko u svom vrtu može pomoći pčelama.