Održivo poslovanje temelj je budućnosti
Jedna od naših najvažnijih zadaća je održivo poslovanje: dosljedno provodimo održive strategije i time dajemo svoj doprinos očuvanju okoliša i uređenijoj budućnosti.
Ekološki prihvatljivi i kvalitetni proizvodi na prvom mjestu

Uvjet održivog poslovanja je otvorenost za inovacije i davanje prostora proizvodima koji čuvaju okoliš, štede energiju i imaju veću učinkovitost od drugih proizvoda. Stoga u suradnji s našim dobavljačima razvijamo ekološki prihvatljive alternative u svakoj skupini proizvoda. Ipak, ekološki proizvodi samo su jedan dio priče. Naravno da pri gradnji naših prodajnih centara pazimo na energetsku učinkovitost objekata, no obuka i usavršavanje naših zaposlenika jedan je od najvažnijih nosivih stupova filozofije naše tvrtke – jednako kao i društveni angažman. Uz potporu naših kupaca svaki smo dan mali korak bliže našem cilju.
Proizvodi
Ekološki prihvatljivi i kvalitetni proizvodi na prvom mjestu
Najveći je izazov pronalazak ekološki prihvatljivih proizvoda koje ćemo uvrstiti u naš asortiman i na taj način ponuditi kupcima istinsku alternativu. Važnu ulogu pritom igraju društveni i ekološki okvirni uvjeti prilikom sadnje i dobivanja prirodnih proizvoda te njihove daljnje prerade. Primjerice, kako bismo osigurali da se u našoj ponudi nalazi isključivo ekološki prihvatljivo drvo, između ostalih partnera surađujemo s PEFC programom (Program za poticanje certifikacije šuma, engl. Programme of the Endorsement of Forest Certification Schemes).
Kako bismo našim kupcima olakšali snalaženje već na prvi pogled, uveli smo oznaku BAUHAUS „Pro Planet“. Ovaj znak nose proizvodi koji se po ekološkoj prihvatljivosti ističu u svojoj skupini proizvoda. U brojnim područjima razliku čini kvaliteta: dugovječnost kvalitetnih proizvoda svakako doprinosi i njihovoj ekološkoj prihvatljivosti. Naše uređaje na električni i motorni pogon možete koristiti dugi niz godina – u to smo toliko sigurni da Vam na takve proizvode dajemo petogodišnje jamstvo.
Okoliš
Energetski učinkovita gradnja prodajnih centara

Okoliš želimo zaštititi svugdje gdje je to moguće i s ekonomskog stajališta smisleno – to se naravno odnosi i na izgradnju naših prodajnih centara: jedan od naših stalnih ciljeva je štedljiva potrošnja raspoloživih resursa. Ozelenjivanje krovova, zone s prirodnim dnevnim svjetlom i učinkovita LED rasvjeta za naše reklamne sustave standardna su oprema u svim novim prodajnim centrima. Korak po korak obnavljamo i naše starije zgrade. Pravo mjerilo za budućnost je prodajni centar u Heidelberg Bahnstadt. Ovaj BAUHAUS prodajni centar prva je pasivna kuća te veličine u Njemačkoj s površinom od 22.000 kvadratnih metara. Naše kupce također potičemo na uštedu struje: u prodajnim centrima u Ljubljani i Bremenu instalirane su naše prve stanice za punjenje električnih vozila.
No to nije ni izbliza sve što činimo za okoliš: BAUHAUS uvijek iznova pokreće ekološke akcije. Tako je došlo primjerice i do akcije sadnje stabala tvrtke LOGOCLIC, našeg dobavljača kvalitetnog laminata, parketa i panela: za svaki prodani paket proizvoda tvrtke LOGOCLIC, BAUHAUS je zasadio jedno stablo.
Angažman
Pitanje odgovornosti

Posebno su u domeni angažmana za društvena pitanja traženi dugoročni partneri, i to oni koji će kontinuirano pomagati, ali i spontano uskočiti ukoliko se ukaže potreba. Upravo je takav naš pristup.
Naš društveni angažman počinje izravno pred vratima prodajnih centara: oni u manjim razmjerima pomažu svojoj neposrednoj lokalnoj zajednici. Rado podupiremo i humanitarne ustanove te druge dobrotvorne organizacije kao i škole i vrtiće.
I na državnoj razini postavljamo mjerila: u 2013. te 2014. godini smo primjerice izašli u susret svim stanovnicima u poplavom ugroženim područjima te im ponudili poseban popust pri kupnji proizvoda u svim našim prodajnim centrima do kraja godine. Ujedno smo raznim udrugama donirali brojne potrebne proizvode, od gumenih rukavica i čizama do lopata, kutija i čamaca.
Zaposlenici
Obuka i usavršavanje s dobrom perspektivom

Za naš uspjeh u prvom su redu zaslužni naši zaposlenici. Temelj naše priče je njihova motivacija, kompetentnost i zadovoljstvo. Stoga nam je posebno značajno njihovo usavršavanje i razvoj.
Veliku energiju ulažemo u obuku mladih zaposlenika. Nakon uspješnog okončanja obuke nudimo dobre mogućnosti za nastavak posla, čime mladi ljudi dobivaju šansu za uspješnu budućnost.
Poticanje talenata i menadžerskih osobina kod nas je jednako važno kao i stalno stručno usavršavanje zaposlenika. Zahvaljujući našem opsežnom internom programu obuke, našem osoblju se otvaraju izgledne perspektive za budućnost. Angažirani zaposlenici mogu ciljano razvijati svoje kompetencije te primjerice napredovati sve do vodećih položaja.
Pomažemo pčelama
BAUHAUS angažman za pomoć pčelama

Pored uloge proizvođača meda pčele imaju i ogromno ekonomsko i ekološko značenje: Od 100 biljnih vrsta koje sačinjavaju 90 % globalne proizvodnje hrane, njih 71 oprašuju upravo pčele. 4.000 povrtnih sorti ovise isključivo o pčelama. Smanjenje životnog prostora s ponudom hrane, promjena klime, bakterije i paraziti ili kemijski pesticidi su neki od razloga zašto mnoge pčele odumiru. Zbog toga se BAUHAUS aktivno angažira u zaštiti pčela i insekata. U našem asortimanu možete naći alternativne proizvode, koji ne štete pčelama i kukcima, već im štoviše i pomažu. Na taj način svatko u svom vrtu može pomoći pčelama.